Bijna

13 september 2023 - Apeldoorn, Nederland

Het begint nu wel heel dichtbij te komen. 3 koffers staan gepakt. (Stonden al een tijdje gepakt🤫). Nog 3 nachten slapen. Nog  2,5 dag voor vertrek. Nog 2 diensten werken. Nog een paar wassen draaien. De laatste dingen opruimen en dan is het eindelijk zover.  Kortom het aftellen is in volle gang.

Mijn to do lijstje wordt steeds korter. Mijn zin nsteeds meer.  En ik heb al 3,5 jaar zoveel zin om terug te gaan.

Ik kan het eigenlijk ook nog steeds niet geloven dat het echt gaat gebeuren.  Als ik daadwerkelijk mijn visum voor Uganda  in mijn paspoort heb staan, dan denk ik dat ik het pas echt ga geloven.

1. Alinda:
    Hele fijne reis Diana!
  2. Hanna Tangenberg:
    13 september 2023
    Gaaf hoor, nu eindelijk bijna zover. Een hele goede tijd gewenst in Uganda.
  3. Frits:
    13 september 2023
    Super! Weet niet wanneer je nog werkt komende dagen.... wie weet treffen we elkaar nog... in ieder geval wens ik je een hele goede reis!
  4. Arnold:
    13 september 2023
    Fijn dat het nu zo dichtbij komt. Alvast een hele goede tijd daar Diana
  5. Nelly:
    13 september 2023
    Ha Diana.Fijn dat de reis nu heel dicht bij is.Nog even doorbijten en dan...een goede reis en daar ....een mooi weerzien.
  6. Jantine:
    14 september 2023
    Goede reis, Diana!
    Ik hoop dat je volop zult genieten en veel mag bijdragen bij je mooie project!!
  7. E. en D. Schonewille Benjamins:
    14 september 2023
    Lieve Diana,
    We wensen je een hele goede reis en een blij weerzien bij je kids in Uganda.
    Geniet ervan.
    Liefs van Oom Eppe & Tante Diny
  8. Nina:
    15 september 2023
    Zo leuk dit! Ben onwijs benieuwd naar al je verhalen. Ga er lekker van genieten! Het is je meer dan gegund!
  9. Ellen Stuij:
    15 september 2023
    Jaaa. Je mag, geniet! Knuffel de kids!!