Een intensieve week (en dan ben ik nog gewoon in Nederland)

1 februari 2020 - Apeldoorn, Nederland

Zoals de titel al zegt was de afgelopen week een intensieve week. Een week vol afspraken en een week waarin iedereen je nog even wil spreken voordat je vertrekt. Maar ook wel fijn dat mensen de moeite nemen om je te bemoedigen in woord en gebaar. Deze week van verschillende mensen  het lied Ga  met God mee gekregen. Rijker kan je volgens mij niet weggaan.

Ik heb niet meer van iedereen persoonlijk afscheid kunnen nemen. Helaas heeft een dag maar 24 uur en soms is dat net even te weinig.

Dit was ook een  week waarin de laatste klussen gedaan moesten worden. En zoals altijd. Ik heb hele mooie to do lijsten en schema's gemaakt. Op deze manier hoef ik niet alles in een keer te doen. Maar op een of andere manier vind ik schema's maken leuk werk maar houd ik mij er vervolgens niet aan. Alle strikt noodzakelijke dingen zijn ruimschoots op tijd klaar. maar die vervelende dingen zoals het huis poetsen, blijven altijd liggen. Dus  twee dagen  voor vertrek moet er nog wel het een ander gebeuren. Maar ook dat gaat goed komen. Maandag is alles geregeld

Ook het  afscheid nemen op  mijn werk hoorde erbij. De laatste keer poli draaien en consulten doen. De laatste zaken afronden en overdragen, mijn baan opzeggen. personeelspas inleveren en afscheid nemen van de collega's. (Bedankt voor alle lieve woorden en cadeautjes).Het afscheid werd iets minder moeilijk  door de mailtjes vanuit Uganda. Die mailtjes die maken dat ik mij nu al welkom voel. Mailtjes die mij het gevoel geven dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

1. Herma:
    1 februari 2020
    He Diana sorry heb niets van me laten horen. Maar ik hoop dat je een fantastische tijd hebt. Hoop je na je reis gauw te zien. Heel veel zegen toe gewenst💓
  2. L. De Mik:
    1 februari 2020
    Hoi Diana,
    Ik hoop dat je een gezegende tijd mag hebben daar.
    En ik hoop je een beetje te mogen volgen zo.
    Lieve groetjes
  3. Joke Rosenbrand:
    2 februari 2020
    Hoi Diana. Ik wens je een geweldige tijd in Uganda. Gods zegen over jou en je werk. Een hele goede reis.
    Liefs joke
  4. Leida:
    Hoi Diana,

Een hele mooie tijd in Uganda 🇺🇬! Hoop dat je voor veel mensen daar tot blijvende betekenis kan zijn!

Na die tijd welkom om weer bij te kletsen onder een door mij gemaakt diner!

Groetjes, Leida
  5. Agnes:
    Lieve Diana,
    Een gezegende en liefdevolle tijd gewenst in Uganda.
    Goede reis!
  6. Tilly:
    3 februari 2020
    Hallo Diana. De reis heb je al weer gehad. Nu bijkomen en beseffen dat je in de warmte zit. Hier regen. Heel veel succes en maak er iets moois van. Groetjes, Tilly.