Weer verhuizen!

23 maart 2020 - Apeldoorn, Nederland

Lieve mensen

Niet schrikken maar dit is het laatste blog en is geschreven vanuit Nederland. Ik ben inmiddels  weer thuis.
Helaas gooit het coronavirus roet in het eten en was het verstandiger om eerder dan gepland terug te gaan. Op het moment van teruggaan was er nog maar een bewezen coronapatient  in Uganda. Maar als het er echt komt kan het wel eens heel hard gaan. Ook de medische zorg is dan minder toereikend.
Met heel veel pijn in mij hart heb ik dan ook moeten besluiten om terug te komen. Er zijn heel wat huilbuien geweest. En ook deze blog schrijf ik niet met droge ogen. Ik mis Noahs Ark nu al heel erg.
De laatste dagen in Uganda waren niet makkelijk. Hals over kop afscheid moeten nemen. Van de kids die je inmiddels  in je hart gesloten hebt en warmee  je nog zoveel wilde ondernemen. Maar ook van de aunties. Het toch min of meer opgesloten zitten.  Alles snel moeten inpakken voor het geval je nog eerder acuut weg moet.
De onzekerheid of je geplande vlucht wel echt gaat. Tot 4x toe een vlucht zoeken.
Kortom ik wilde absoluut niet weg maar voor nu heb ik er vrede mee.
Het is mijn bedoeling om weer terug te gaan  om af te maken waar  ik mee bezig was.  Hoe of wat dat weet ik nog niet. Maar ik wil heel graag terug.

Bedankt voor het volgen van mijn blogs  en voor jullie lieve reacties.
En mocht er nieuws zijn over een nieuwe periode op Noahs Ark  dan zal ik het laten weten

Liefs diana

Hoe kan ik nu afscheid nemen?afscheid nemen moet toch echt. en dan komt toch het onvermijdelijke afscheid.

1. Irene:
    23 maart 2020
    Wat heb je een moeilijk besluit moeten nemen. Je hart of je verstand. Gelukkig heb je er vrede mee. Maar het voelt vast wel heel dubbel. Heel veel sterkte en liefs van ons. Groetjes Flip en Irene
  2. Reina de Boer:
    23 maart 2020
    Ach Diana, wat ontzettend verdrietig is dit. Ik heb weleens aan je gedacht de afgelopen week, toen al die berichten binnen kwamen over Nederlanders in het buitenland. Zolang naar uitgekeken en dan dit. Ik denk aan je. Lieve groet van Reina.
  3. Anne-Mieke:
    23 maart 2020
    Oh Diana wat jammer dat je terug naar huis moest. Is wel een verstandig besluit denk ik mede ivm je eigen gezondheid. Het zal raar voelen om weer in Nl te zijn. Heel veel sterkte voor de komende tijd👋
  4. Marjan van den Bosch:
    23 maart 2020
    Met veel plezier jouw verhalen gelezen, maar voor nu is je eigen gezondheid en veiligheid belangrijk. Snap dat de beslissing moeilijk was, maar wel moedig van je! Blijf gezond😃
  5. Jantine:
    23 maart 2020
    Wat moeilijk om dit besluit te nemen, Diana! Maar ook heel verstandig en dapper. Het was mooi om je verhalen te lezen en ik hoop in de toekomst, als je weer gaat, weer te kunnen mee genieten! Sterkte voor de komende tijd!
  6. Arnold:
    23 maart 2020
    Heel jammer voor jou en de kinderen daar. Wel een moedige beslissing. Top.
  7. Lieke:
    23 maart 2020
    Ach Diana wat ontzettend jammer dat je nu al terug moest Wat zul je verdrietig (geweest) zijn Veeeel liefs
  8. Marloes:
    23 maart 2020
    Ach wat sneu Diana - pffff - wat zal dat besluit je zwaar zijn gevallen. Sterkte
  9. Carla stukker:
    23 maart 2020
    Wat jammer voor je dat je nu al terug moest, maar luister je nu naar alle corona
    verhalen dan weet je werkelijk niet hoe lang het nog aanhoudt. Meisje nu maar even
    bij komen van de emoties en zet h'm op in je nieuwe baan. liefs Carla.
  10. Nelly:
    Ach Diana,
    Wat je niet wilde , is gebeurd.En zo plotseling.Dat valt niet mee.Ik wens je heel veel sterkte.
  11. Mieke Voshol:
    24 maart 2020
    Wat zal dat raar zijn, nu ineens thuis. Terwijl je daar zo veel kon betekenen. Gelukkig dat het voor nu goed voelt. Hoop dat er een nieuw moment voor je komt, waarop je daar je werk kan afmaken. Sterkte
  12. Agnes:
    Lieve Diana,
    Het was een moeilijk maar ook wijs besluit en wat zijn we dankbaar dat je weer terug bent in Nederland.
    Gods zegen.
    Alle liefs, Rob en Agnes
  13. Tilly:
    24 maart 2020
    Diana toch. Wat een tegenvaller. Je was zo mooi bezig. Nu uitrusten. Je hoort wel wat het in de wereld doet en dan kun je toch beter in Nederland zijn. Mooi dat je wel plannen hebt om weer terug te gaan. Heel veel sterkte. Groet, Tilly.
  14. Gerdieneke:
    24 maart 2020
    😢 fijn dat je veilig thuis bent èn.... je gaat vast en zeker terug! Sterkte
  15. Carolien:
    28 maart 2020
    Lieve Diana, we leven met je mee en weten hoe moeilijk dit voor jou is.
    Jouw hart ligt in Afrika en nu ben je in Nederland..... lastig te bevatten.
    Heel veel sterkte en als Corona het toelaat, plannen we snel een High Tea!
    want die hebben we nog tegoed.
    groetjes van ons allemaal.
  16. Gert Bruning:
    4 april 2020
    Gert:
    Wat jammer voor jou dat je weer zo snel weer terug moet.
    maar denk dat je een goede beslissing hebt genomen.
    veel sterkte !