eindelijk beeldmateriaal!!!!

6 maart 2020 - Apeldoorn, Nederland

20200229_183311 De weg die wij moeten lopen om op de weg naar Mukuno of naar Noahs Ark te komen

mijn onderkomen

Mijn onderkomen

mefi is blij met zijn nieuwe stoel Mefi

20200302_091833Vicky

20200303_091845Jordan

Lilly en Bosco Lilly en Bosco

Lekker schommelen met Patrick Patrick

Eindelijk beeldmateriaal. Het is niet veel maar het geeft wel een indruk.

Ik ben vandaag een dagje in Kampala. En we hebben hier een goed restaurant met Wifi gevonden. Wij genieten hier nog wel even.

Op de foto's zien jullie de hoofdpersonen uit mijn verhalen. Dan hebben jullie er nu eindelijk een beeld bij.

1. Arnold:
    6 maart 2020
    Dat maakt het nog veel persoonlijker, dank je Diana.
  2. Irene:
    6 maart 2020
    Wat leuk om er nu gezichten bij te zien. Best wel een leuk kamertje. Het ga je goed. 👍💐
  3. L. De Mik:
    Leuk foto s erbij
  4. Anne-Mieke:
    6 maart 2020
    Oh ja leuke foto’s en nu heb ik er een beeld bij
  5. E. en D. Schonewille Benjamins:
    6 maart 2020
    Lieve Diana, dank je wel voor de prachtige plaatjes.
    Wat leuk om je zo bezig te zien en wij je pupillen nu nog beter kunnen leren kennen. Prachtig om te zien hoe ze reageren. Trouwens je hebt van je onderkomen echt een gezellig kamertje gemaakt. Inmiddels al weer bijna de helft er op zitten. Wat gaat dat snel hè? We wensen je voor de toekomt alle goeds en veel zegen op dat prachtige werk wat je daar mag doen. Lieve groeten van ons beiden.
  6. Marloes:
    6 maart 2020
    Ah tof om te zien Diana!
  7. Marlies:
    6 maart 2020
    Wat leuk om te zien Diana!
  8. Christa:
    6 maart 2020
    Leuke en mooie plaatjes Diana, ben zelf in Afrika geweest dus met jouw beeldend schrijven had ik al wel een beetje een indruk.
    Alleen deze foto's maken het completer en persoonlijker.
    Wat doe je prachtig en zinvol werk!
    En al heb je misschien soms het idee dat je weinig of niks bereikt, weet en onthou dan dat je gevoel voor en aandacht aan de kinderen, zéker wat teweeg zal brengen, nu of op langere termijn!
    Fijn weekend!
  9. Nelly:
    6 maart 2020
    Ha Diana, dank voor je foto's.Zo kunnen we nog meer genieten van je werk.Ja ,dat het energie kost ...pfpff,maar ook dankbaar werk.Sterkte hoor en nogmaals dank hg. Nelly
  10. Marian:
    7 maart 2020
    Je blog is Superleuk om te lezen! Groetjes!
  11. Tilly:
    8 maart 2020
    Hai Diana. Wat leuk de foto's. Nu hebben we een indruk. Ga zo door.
  12. Lieke:
    9 maart 2020
    Ẁat leuk om te zien Diana!!!
  13. Erna:
    9 maart 2020
    wat een leuke foto's! Leuk om nu een beeld bij de kinderen te hebben. Je huisje is ook best leuk! Lieve groetjes, Erna
  14. Elisabeth:
    9 maart 2020
    Diana wat super om te lezen wat je allemaal aan het doen bent, dank daarvoor. Heel veel succes en plezier gewenst (ook in het zwembad). Een goede tijd gewenst.
  15. Carla stukker:
    9 maart 2020
    Een eigen huis ! ! Leuk om nu ook foto"s te zien.
    Zet h'm op meid en geniet van de komende tijd. liefs Carla .
  16. Herma:
    10 maart 2020
    He Diana,

Dat is idd super leuk om te zien. Kunnen we ons een beetje een voorstelling maken. Ook leuk om jou weer even te zien :) Heel veel plezier nog :)

Gr. Herma
  17. Gert Bruning:
    11 maart 2020
    Leuke foto,s Diana even genieten en denken aan m,n eigen tijd!
    Een hele fijne tijd toe gewenst .