Bijna......

4 januari 2020 - Apeldoorn, Nederland

Bijna,

Het is bijna zover. Het aftellen is begonnen. Er komen steeds meer lijstjes. de spullen worden bij elkaar gezocht en de eerste koffer is al ingepakt. En moet ook weer worden uitgepakt. Tja van te veel spullen gaat je koffer minder lang mee.

De malariapillen zijn binnen. Nog een inenting halen en dan......

Bijna klaar voor mijn grote avontuur in Uganda.

In Uganda hoop ik, 3 maanden, mijn steentje bij te kunnen dragen bij Noahs Ark (http://www.nacmu.org).

Via deze site hoop ik jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen. Maar ja het is wel Afrika. Stroom en internet zijn geen zekerheid.

1. Reina de Boer:
    4 januari 2020
    Wat een avontuur Diana. Ik wens je een hele goede , veilige reis toe. En heel veel zegen op je werk. Ga met God!
  2. Irene:
    4 januari 2020
    Wat stoer van je!! Een hele goede reis gewenst door Flip en Irene. Vaya con Dios.
  3. Christa:
    4 januari 2020
    Een heel mooi doel en wat een avontuur ook weer voor je.
    Het past zo bij jou en het is superfijn dat er mensen zoals jij bestaan die dit met zoveel liefde en inzet doen!
    Succes met alle voorbereidingen Diana!
  4. Marjan van den Bosch:
    Diana, heel veel suc6 met de voorbereidingen. Ik ga je volgen. Groet Marjan
  5. Arnold:
    4 januari 2020
    Diana, wij wensen je een hele fijne en veilige tijd toe. Geniet en deel uit. Heleen en Arnold.
  6. Alinda:
    4 januari 2020
    Wat gaaf Diana! Ik zie je zaterdag nog maar wens je natuurlijk alvast een hele goede tijd!
  7. Philip:
    4 januari 2020
    Wat mooi dat je zo inzet hiervoor. Wens je een mooie, toffe en gezegende tijd toe. Gr. Alien en Philip
  8. Gea Paape:
    5 januari 2020
    Mooi hoor. Succes met de voorbereidingen
  9. Carolien van Doorn:
    10 januari 2020
    Hey Diana, wat mooi dat je wilt gaan doen!
    Past helemaal bij je. Ik heb de site al bekeken en wat een schrijnende verhalen. We weten dat je veel liefde voor Afrika hebt èn voor kinderen. Wat mooi dat God je naar deze plek brengt.
    Veel Zegen gewenst.
    Lieve groeten, Henk en Carolien en de kids