Weer Thuis

15 oktober 2023 - Apeldoorn, Nederland

Na een enerverende dag met veel afscheid nemen en nacht met zeer weinig slaap. (iets met alle indrukken verwerken, een nachtvlucht naar huis, een onwel geworden passagier waarvoor medische hulp noodzakelijk was en de nodige turbulentie bij de landing) Ben ik gisterochtend weer veilig thuis gekomen. Nu weer proberen in het Nederlands ritme te komen en alle indrukken te verwerken.

Maar wat als een paal boven water staat is dat ik een hele goede tijd heb gehad. 4 Weken waar ik met veel plezier op terug kijk. De tijd is voorbij gevlogen. Zo boek je in juni een vlucht naar Uganda. En duurt het vervolgens nog heel lang voordat je gaat. En zo is het alweer half oktober en ben je weer terug in Nederland.

Voor nu weer terug in Nederland, maar in de toekomst zeker weer terug naar Uganda.

Bedankt voor het lezen van mijn verhalen en voor de lieve reacties hierop.

1. Arnold:
    15 oktober 2023
    Dank jou dat ik heb meekunnen lezen.
  2. Alinda:
    15 oktober 2023
    Fijn dat je weer heelhuids terug bent en dat je een goede reis hebt gehad!
  3. Frits:
    15 oktober 2023
    Ik heb erg genoten van je verhalen! Hoop ze straks nog een keer in het echt van je te horen! Fijn om te lezen dat je zo'n super gave tijd hebt gehad.
  4. Herma:
    15 oktober 2023
    Genoten. Hoor snel de rest!
  5. Nelly:
    15 oktober 2023
    Ha Diana.Hopelijk ben je onze taal niet vergeten.🤭Dan kunnen we hier ook nog van je reis horen.Dank voor alle berichten.Nu sterkte bij het wennen.🥲😊
  6. Jantine:
    16 oktober 2023
    Fijn dat je weer veilig thuis bent en dat je zo hebt genoten. Succes met ‘landen’!